ennyone

Alla inlägg under april 2010

Av Jenny - 1 april 2010 20:13


 

Tycker denna bilden är riktigt mysig!


Mötte Tina vid 11 tiden idag, var ute och gick en runda och snackade massor med skit, som vanligt ;).

Sedan åkte vi och grillade hos mamma och pappa, vad smarrigt det var!

Det är så sjukt härligt att börja grilla nu på eftermiddagarna/kvällarna.

Känns lite som sensommar ute nu.

Och nu sitter Sebbe & Knodden bänkade vid tv:n och tittar på hockey.

Minst sagt en händelserik dag.

Just det, Bella fick träffa en påskakärring också.

Hon tittade på påskakärringen - sen på mig - sen tillbaka på påskakärringen. haha, hon var nog lite förvånad över tjejens utseénde.

Presentation


Skriver om mitt liv & min kärlek till två underbara människor som tillhör det.
Älskar er.

Skriver också om mina vardagliga förvirrande tankar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Sommaren 2010, vad gör vi då?
 Sena utekvällar med grillning & vännerna.
 Sena utekvällar med partaj.
 Mys i soffan framför tv;n.
 Solar.
 Badar.
 Solar & Badar.
 Åker utomlands.
 Annat. (som?)
 Vill inte ha sommar...

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggbesökare


Ovido - Quiz & Flashcards