ennyone

Alla inlägg den 27 april 2010

Av Jenny - 27 april 2010 09:07

Ja, nu har Sebbe stuckit till Norge.

Känns ensamt redan.

Vill nog erkänna att jag kommer sakna honom ;)

Vet inte hur jag ska klara det om han försvinner en hel sommar.


Isabelle sov en hel natt utan mat.

Det är rätt omtyckt från min sida.

Får hoppas att det fortsätter såhär,

kanske jag kan få bort påsarna under ögonen , haha :)


Ikväll blir det lite provsmakning av kryddor hos Klara.

Får hoppas att Bella inte blir allt för gnällig och stör hela kvällen,

hon har en viss förmåga att bli det på kvällarna. 

Presentation


Skriver om mitt liv & min kärlek till två underbara människor som tillhör det.
Älskar er.

Skriver också om mina vardagliga förvirrande tankar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Sommaren 2010, vad gör vi då?
 Sena utekvällar med grillning & vännerna.
 Sena utekvällar med partaj.
 Mys i soffan framför tv;n.
 Solar.
 Badar.
 Solar & Badar.
 Åker utomlands.
 Annat. (som?)
 Vill inte ha sommar...

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggbesökare


Ovido - Quiz & Flashcards