ennyone

Alla inlägg den 12 april 2010

Av Jenny - 12 april 2010 22:09

NU somnar Isabelle tillslut!

Man blir knappt galen när hon tokvägrar att sova,

fast att hon är så trött att ögonen står i kors ungefär.

Men finns ju inget man kan göra än att vänta in henne ..

tillslut måste hon slockna ;) och sagt är gjort.

Men jag kan dock bli lite ur balans när hon varken tar napp elr flaska.


Helgen är nu över.

Hunnit med att besöka Bellas farmor, i Oskarshamn

och åka en liten tripp till Ullared.

Ja, det sistnämnda gjorde mig helt slut sedan resten av helgen.

Så mycket folk har det nog aldrig varit där förr,

(kändes det som just då iaf) och så med en liten bebis med.

Bella skötte sig visserligen kanon,

medan jag irrade runt som en svettig liten iller ..

Nä fy, det får nog dröja innan nästa gång.

Eller tills jag har glömt bort hur jobbigt det var? ;P

Presentation


Skriver om mitt liv & min kärlek till två underbara människor som tillhör det.
Älskar er.

Skriver också om mina vardagliga förvirrande tankar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Sommaren 2010, vad gör vi då?
 Sena utekvällar med grillning & vännerna.
 Sena utekvällar med partaj.
 Mys i soffan framför tv;n.
 Solar.
 Badar.
 Solar & Badar.
 Åker utomlands.
 Annat. (som?)
 Vill inte ha sommar...

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggbesökare


Ovido - Quiz & Flashcards