ennyone

Alla inlägg den 22 april 2010

Av Jenny - 22 april 2010 12:55

Shit , snart dags att sätta mig på äldreboende tror jag ...

Lånade Sebbes bil igår och sedan tappade jag bort hans nyckel.

Allså jag la nyckeln någonstans i huset men mindes inte någonting om vart jag hade lagt den, vart jag gick när jag kom hem osv .. läskigt? OJA!

Efter timmars letande hittade vi den. 

Ja ... finns inte så mycket att säga om denna förvirrande människa. 


Varit hos BVC idag.

Vikt, längd och huvudomfång mättes.

6530g, 64cm och 42,3cm

Dock fick vi remiss till ögon.

Frågade också om tips för matning osv.

Hon tyckte vi skulle vänta till hennes förkylning var över,

sedan satsa på att Sebbe matar .. och jag försvinner (på promenad).

Får väl hoppas att Sebbe pallar pressen ;) annars känns detta fjävligt.




Presentation


Skriver om mitt liv & min kärlek till två underbara människor som tillhör det.
Älskar er.

Skriver också om mina vardagliga förvirrande tankar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Sommaren 2010, vad gör vi då?
 Sena utekvällar med grillning & vännerna.
 Sena utekvällar med partaj.
 Mys i soffan framför tv;n.
 Solar.
 Badar.
 Solar & Badar.
 Åker utomlands.
 Annat. (som?)
 Vill inte ha sommar...

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggbesökare


Ovido - Quiz & Flashcards