ennyone

Alla inlägg under september 2010

Av Jenny - 30 september 2010 23:00

Nu ska det bytas tapeter.

Bort med de skrikande gröna till lite mer grått! 

Har väl planerat att byta i hela huset, men ett rum i taget.

Farväl ála 80-tal , haha.


Till något helt annat.

Bella ställer sig upp och försöker gå hela tiden,

så det känns som det är nära nu.

Hon har tillochmed tagit ett par steg.

Av Jenny - 28 september 2010 13:40

Varit och fikat med Eva & Martina. 

När Bella har vaknat och vi har fått i oss lite mat så ska vi bege oss till Tina och titta på VOVVEN boss! Yeeej :D



Sebbe har köpt en ny body till Bella, se bild nedan ;)


 


Kass mobil och en Bella som vill röra sig hela tiden.

Men det ska givetvis stå; Full fart framåt.



 


"Håll tätt bakåt" ;)

Av Jenny - 26 september 2010 17:04

Efter mycket om och men hade jag en kanon kväll igår!

Lite konditionsträning innan utgång är att föredra i fortsättningen,

då man tydligen behöver det nuförtiden .. på dansgolvet, haha.

Och tempot idag har varit aningen slöare... ;)


 

Av Jenny - 25 september 2010 12:34

Vad är felet på folk???!

Jag får ett datum, ingen hör av sig.

Jag får ett annat datum - idag.

Och alla tycker jag ska skita fullständigt i mina planerigar pga.

att DOM har planerat fel? eller iaf, den jag fick datumet av.


Ingen förstår ett skit av er. Knappt jag heller.


Jag tycker bara det är oerhört respektlöst.

Jag har också ett liv utöver ert, tro det eller ej.


Känner mig så jävla pepp. NOT.


Och jo , jätte sjuk är jag ???? ... herregud.

Av Jenny - 24 september 2010 20:16

Idag blev mitt bus 11 månader.


 

Av Jenny - 20 september 2010 14:58

Nu är valet gjort.

Alliansen i 4 år till .. härligt! eller inte.

Tråkigt med så många egoister här i Sverige.

Men, that´s life.

Hur många såg valvankan igårkväll?

Det är verkligen som ett lotteri där man sitter soffan och hoppas på att dom drar rätt nummer ;) Oerhört spännande.

Och tyvärr kan inte alla vinna .. Bättre lycka nästa gång!


Nu är vi alla iaf friska och fulla med energi.

Så nu ska jag försöka trakassera så många som möjligt med fika osv.

För det behöver jag ;)

Av Jenny - 18 september 2010 11:33

De senaste dagarna har Isabelle velat sitta i sin lära-gå-vagn.

Hela dagarna. Jag skojar inte ..

om jag försöker ta henne därifrån och roa henne med något annat så gallskriker hon. Haha, mitt lilla bus.


 


Tycker så synd om henne när hon är förkyld.

Hon har inte kunnat äta och inte kunnat sova.

Hostat hela nätterna .. det är den som sitter i lite fortfarande.

Men äntligen så börjar hon bli bättre.

Av Jenny - 14 september 2010 22:25

Imorgon gäller det.

Då ska jag vara tuff.

Säger inte för mycket,

för det finns en risk att det skiter sig.

Det gör det alltid med mig.

Men jag ska försöka.

Känner att det är dags att ta tag i sitt liv.

Önska mig lycka till  ...


För övrigt har jag upptäckt att jag inte ska titta på mord-fakta-program.

Kommer antagligen få mardrömmar.

Men det är för jäkla intressant.

Samma sak med verklighetsbaserade filmer.


Känns som om jag flummar bort lite nu, kanske ska gå och lägga mig ..

Hoppas ni förstår ungefär hur jag tänker :)

Presentation


Skriver om mitt liv & min kärlek till två underbara människor som tillhör det.
Älskar er.

Skriver också om mina vardagliga förvirrande tankar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Sommaren 2010, vad gör vi då?
 Sena utekvällar med grillning & vännerna.
 Sena utekvällar med partaj.
 Mys i soffan framför tv;n.
 Solar.
 Badar.
 Solar & Badar.
 Åker utomlands.
 Annat. (som?)
 Vill inte ha sommar...

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggbesökare


Ovido - Quiz & Flashcards