ennyone

Alla inlägg under februari 2010

Av Jenny - 28 februari 2010 11:20
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Jenny - 27 februari 2010 20:27

Blev en väldigt lugn lördag.

Inte för att våra andra lördagar brukar vara fulla med ös ;)

Men denna blev på hemmaplan iaf.

Varit ute och gått en sväng bland annat.


Nu är jag helt säker på att nästa tand är påväg upp iaf.

Undersökt bellas mun. :P

Ser något vitt (tanden) igenom skinnet om man tittar ovanifrån.

Så snart är det två små tänder nere i mitten :) Qute! 


Funderar också på att börja rensa i Bellas byrå ikväll.

Hm, alla kläder i storlek 56 ska rensas ut.

Är bara jobbigt att rota igenom hela byrån,

när man ska försöka hitta något att ha på henne.

(Finns som sagt inte allt för mycket att göra nu heller, 

när min kära pojkvän har ockuperat tv:n - men bara en dag kvar)


Har beställt förstoringar på bilder på Fujis hemsida också.

Så nu ska det inhandlas ramar!

Vad vackra mina väggar kommer bli,

fullt med min fina lilla flicka.

Av Jenny - 26 februari 2010 11:24
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Jenny - 25 februari 2010 21:42

 

Resan var lång, då blir man trött ;)


Nu har jag min barnvagn iaf.

Och den såg ut som jag hade förväntat mig,

om inte ännu bättre.

Får väl hoppas att den fungerar som jag förväntar mig också,

känns som om det är det som är huvudsaken :)


Imorgon ska vi in till BVC vid 13.00

Sen skulle det faktiskt behövas städas lite här ,

om man nu ska vara lite petig. haha.

Efter det måste jag självklart ut och ta en promenad

med den nya vagnen.

Testköra, så att säga.


På söndag flyttar vi till mamma & pappa i 2 dagar.

Dom ska riva och ha sig här hemma.

Då kommer vi inte åt toaletten,

& det känns som om den är en rätt viktig detalj att kunna använda :)

Får väl se vilken katt som blir uppäten först där borta sen.

Deras kisse trivs mest för sig själv ;)


Nähä, nu blir det duschen snart.



Av Jenny - 25 februari 2010 13:50
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Jenny - 25 februari 2010 09:26

Denna barnvagnen ska vi in och köpa i Mörbylånga idag.

Riktig affärskvinna är jag som lyckades pruta ner den 500 kr. ;)


Ska bli skönt att äntligen få en barnvagn som är hel

och som man faktiskt kan gå ut och gå med.

Av Jenny - 24 februari 2010 23:13

Förresten så är ju min tös prick 4 månader idag.

Tiden bara flyger förbi ...


 

Av Jenny - 24 februari 2010 23:04
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


Skriver om mitt liv & min kärlek till två underbara människor som tillhör det.
Älskar er.

Skriver också om mina vardagliga förvirrande tankar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Sommaren 2010, vad gör vi då?
 Sena utekvällar med grillning & vännerna.
 Sena utekvällar med partaj.
 Mys i soffan framför tv;n.
 Solar.
 Badar.
 Solar & Badar.
 Åker utomlands.
 Annat. (som?)
 Vill inte ha sommar...

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggbesökare


Ovido - Quiz & Flashcards