ennyone

Alla inlägg den 24 april 2010

Av Jenny - 24 april 2010 16:00

  

Mitt lilla bus. 6 månader idag!

Hon ligger just nu ute i vagnen och sover efter en liten promenad.


      


Hittade solen ute ibland alla moln tidigare idag.

Satt på trappan medan Sebbe matade Isabelle.

Det gick hyffsat bra iaf, men slutade med skrik.

Så det blev amning efteråt.

Man kan inte begära för mycket på en gång ;)


Det blev ingen grillning idag.

Får hoppas på en helg framöver.


Var på Blomstermålas stora loppis imorse också,

men kom inte hem med något.

Är inte så mycket för att trängas och rota ibland lådor.

Var nämligen en jäkla massa folk :)


Nu; Djurgården - HV71


Presentation


Skriver om mitt liv & min kärlek till två underbara människor som tillhör det.
Älskar er.

Skriver också om mina vardagliga förvirrande tankar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Sommaren 2010, vad gör vi då?
 Sena utekvällar med grillning & vännerna.
 Sena utekvällar med partaj.
 Mys i soffan framför tv;n.
 Solar.
 Badar.
 Solar & Badar.
 Åker utomlands.
 Annat. (som?)
 Vill inte ha sommar...

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggbesökare


Ovido - Quiz & Flashcards