ennyone

Direktlänk till inlägg 26 april 2010

Vyssanlull

Av Jenny - 26 april 2010 21:35

Vill först börja med att skryta.

Okej, man ska inte säga för mycket.

Vet mycket väl att det kan komma bakslag,

och att det kan ändras från dag till dag.

Men Isabelle äter numera så bra mat,

att hon enbart ammar morgon & kväll.

Kännes underbaart.


Varit inne i Kalmar idag.

Köpt vyssanlulltassar till spjälsängen.

Vilken produkt!

Rekommenderas varmt till er som inte vill sova med barnvagnen i sovrummet. Vilket blir trångt och knöligt!

Verkligen kanon .. somnade som en stock efter bara några vaggningar.



 
 
Linda

Linda

26 april 2010 21:45

Vi har också vyssanlull, funkade kanon på Devin. Hailey däremot går det sisådär med eftersom hon vill gunga på längden och inte på bredden om du förstår.. Hon föredrar då vagnen vilket gör mig lite nervös. Hon kan ju inte ligga i den så länge till, när hon börjar röra på sig mer måste hon ligga i sängen. Men men, det blir nog bra det med till slut.

Skönt att Bella äter så himla bra! Sover hon hela nätterna eller ammar du henne något då?

http://www.deaduntildark.blogspot.com

 
Jenny

Jenny

26 april 2010 21:51

Okej. Vilken osis att det inte funkar på Hailey.
Men ja, som du säger så brukar det oftast lösa sig på något sätt tillslut.

Ja, just nu känns det riktigt bra med maten.
Men kan ju komma bakslag också så kanske inte ska vara så mallig :)
Nej, hon äter dock 1-2 ggr på natten fortfarande.
Hur går det med Hailey och matningen?

http://ennyone.bloggplatsen.se

 
Linda

Linda

27 april 2010 10:08

Nu i skrivande stund sitter hon och äter gröt (och bajsar samtidigt, haha). ;)
Det går bättre och bättre med maten. Igår åt hon 2 mål gröt, ett mål mat och ett mål med fruktpuré så det går bra. Hon visar inga tendenser att vilja amma på dagarna, men på nätterna däremot äter hon (ammas) fortfarande. Men nu blir det inte lika många gånger per natt, 3 kanske, så det är skönt. :) Hoppas på att hon kan ta flaska framöver så att hon kan börja ta lite välling med.

http://www.deaduntildark.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 18 oktober 2010 12:46

Jag har flyttat min blogg till: http://www.nattstad.se/Ennyone   Just nu ser det sjukt rörigt ut där, så ge mig lite tid så ska det nog bli bra.      ...

Av Jenny - 12 oktober 2010 20:28

      Verkligen varit en slappardag idag. Resan till affären var typ höjdpunkten, haha. Då är det lite illa , faktiskt ... Men vi gjorde det bästa av det ;) ...

Av Jenny - 11 oktober 2010 13:35

Nu börjar jag att vakna till liv efter Lördagens evenemang. Det var så otroligt fint! Fällde en och en annan tår vid solosången. Och dom kunde inte fått en finare höstdag heller. Verkligen en helt lyckad dag/kväll! Tack för att jag fick dela ...

Av Jenny - 7 oktober 2010 20:23


Allt känns så stressigt nuförtiden. När jag egentligen inte har något att stressa för. Jobbig känsla helt enkelt.     Bild tagen innan läggdags. Det lyser inte bus eller så? ;)   På förmiddagen blev det föräldragruppsträff och på ef...

Av Jenny - 5 oktober 2010 20:05


 

Presentation


Skriver om mitt liv & min kärlek till två underbara människor som tillhör det.
Älskar er.

Skriver också om mina vardagliga förvirrande tankar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Sommaren 2010, vad gör vi då?
 Sena utekvällar med grillning & vännerna.
 Sena utekvällar med partaj.
 Mys i soffan framför tv;n.
 Solar.
 Badar.
 Solar & Badar.
 Åker utomlands.
 Annat. (som?)
 Vill inte ha sommar...

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggbesökare


Ovido - Quiz & Flashcards