ennyone

Alla inlägg den 31 maj 2010

Av Jenny - 31 maj 2010 20:43

Jaha, nu har Sebbe börjat jobba.

Han jobbar kväll denna vecka,

så då är han väl hemma runt 24.00 på kvällarna/nätterna.

Får väl vara nöjd med att han jobbar i Sverige antar jag ;)


Trodde det skulle vara slut med tänder för ett tag nu på Bella,

men upptäckte idag att den högra framtanden också är påväg..

Den har inte brutit igenom ännu ..

Så tji fick jag för att jag trodde att gnäll och skrik var över :(

Lider verkligen med henne, stackars hjärtat!


Hade en toppen lördagskväll!

Saknade dock Isabelle ngt otroligt mycket ..

men hon verkade inte ha saknat mig allt för mycket :P

Hon hade det nog rätt trevligt hos hennes mormor och morfar.

Men ett litet leende fick jag allt när jag mötte upp henne på morgonkvisten och då kändes allt bra igen :)


Presentation


Skriver om mitt liv & min kärlek till två underbara människor som tillhör det.
Älskar er.

Skriver också om mina vardagliga förvirrande tankar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Sommaren 2010, vad gör vi då?
 Sena utekvällar med grillning & vännerna.
 Sena utekvällar med partaj.
 Mys i soffan framför tv;n.
 Solar.
 Badar.
 Solar & Badar.
 Åker utomlands.
 Annat. (som?)
 Vill inte ha sommar...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggbesökare


Ovido - Quiz & Flashcards