ennyone

Alla inlägg den 12 maj 2010

Av Jenny - 12 maj 2010 21:49

Ja, Isabelle är hes som en kråka.

Hon håller på med sina mystiska läten ...


Idag har vi spenderat tiden med lite mammor och bebisar.

Alltid lika roligt :) Efter kaffe och fika begav vi oss till bibblan.


Köpte KitKat idag, ni vet; chokladen KitKat.

Sjukt längesedan man åt det och galet gott var det!

Men visserligen är väl all choklad god ;)


Funderar också allvarligt på att köpa hem blekningsmedel

och försöka på att bleka mitt hår, själv.

(ingen som är frisör och gör det för en billig peng?)

För dyrt att gå till frissan ..

och det kan ju inte bli värre än att håret blir ORANGEt

= jag får gå till frissan ändå ;)


Imorgon blir det Kristi himmelfärsdagsmiddag :P


Presentation


Skriver om mitt liv & min kärlek till två underbara människor som tillhör det.
Älskar er.

Skriver också om mina vardagliga förvirrande tankar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Sommaren 2010, vad gör vi då?
 Sena utekvällar med grillning & vännerna.
 Sena utekvällar med partaj.
 Mys i soffan framför tv;n.
 Solar.
 Badar.
 Solar & Badar.
 Åker utomlands.
 Annat. (som?)
 Vill inte ha sommar...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggbesökare


Ovido - Quiz & Flashcards