ennyone

Alla inlägg den 26 maj 2010

Av Jenny - 26 maj 2010 20:16

Precis lagt Isabelle, hon somnade utan allt för mycket protester ikväll.

Men så fick hon bara sova en halvtimma i eftermiddags.

Det måste ha varit det.

Jag klagar inte, egotid är jag värd känner jag.

Dundrande huvudvärk nu till kvällen .. suck.

Gnälligt har det varit några dagar nu ..

Två tänder till påväg upp,

den ena "huggtanden" har precis spruckit igenom.

Så underbart!

Nu väntar vi bara på tand nummer 4 ska gå igenom också

, men den är på gång.

Så hoppas vi att vi får lite frid i hemmet igen ;)


Får hoppas på fint väder till helgen!

Det verkar som det blir lite grillning med härliga människor.


Presentation


Skriver om mitt liv & min kärlek till två underbara människor som tillhör det.
Älskar er.

Skriver också om mina vardagliga förvirrande tankar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Sommaren 2010, vad gör vi då?
 Sena utekvällar med grillning & vännerna.
 Sena utekvällar med partaj.
 Mys i soffan framför tv;n.
 Solar.
 Badar.
 Solar & Badar.
 Åker utomlands.
 Annat. (som?)
 Vill inte ha sommar...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggbesökare


Ovido - Quiz & Flashcards