ennyone

Alla inlägg den 8 maj 2010

Av Jenny - 8 maj 2010 22:18

 

      Min lilla ögonsten, vad jag älskar dig.






, godnatt.

Av Jenny - 8 maj 2010 17:22

Sebbe har åkt till Norge nu.

Eller ja, han åkte vid 12 tiden.

Det har runnit många tårar sedan igår eftermiddag. 

Rödögd och huvudvärk vaknade man med i morse,

blev inte bättre när han skulle åka direkt.

Men så är det, nu har han åkt. Borta. I hela 4 månader.

Och jag ställer fortfarande frågan,

hur f*n ska detta gå?

Den ända positiva tankarna jag har just nu

är att det finns ensamstående mammor som klarar detta.

Med andra ord, borde jag logiskt sätt kunna klara det också ...

Gnäll gnäll gnäll .. kanske ska skippa bloggen på 4 månader.

Kommer nog inte vara så intressant läsning.


Varit i kalmar idag iaf, fick mig på lite andra tankar.

Sedan funderar jag på att storstäda huset eller nåt.

Rätt bra terapi har jag hört.

Måste hålla mig sysselsatt nu, så att tiden går.


  

Presentation


Skriver om mitt liv & min kärlek till två underbara människor som tillhör det.
Älskar er.

Skriver också om mina vardagliga förvirrande tankar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Sommaren 2010, vad gör vi då?
 Sena utekvällar med grillning & vännerna.
 Sena utekvällar med partaj.
 Mys i soffan framför tv;n.
 Solar.
 Badar.
 Solar & Badar.
 Åker utomlands.
 Annat. (som?)
 Vill inte ha sommar...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggbesökare


Ovido - Quiz & Flashcards