ennyone

Alla inlägg den 29 juni 2010

Av Jenny - 29 juni 2010 20:09

Har haft det på tungan innan.

Att det skulle vara just seperationsfasen.

Men nu känns det mer tydligt.


Så fort jag går utanför rummet blir det gallskrik.


Helst ska jag sitta vid henne hela tiden, nöjdast är hon i mitt knä.


Svårsövd.


Lättväckt.


"Mardrömmar", skriker till i sömnen flera gånger på natten.


Just nu ligger hon och lyssnar på Lisa Ekdahl. haha.

Men verkar vara enda sättet att få henne lugn just nu.

Jag har fortfarande inte har skaffat mig några lugna barnskivor.

Jag vet, aningen slö.

Men det är mitt nästa köp, helt klart.

Tills dess får Lisa sköta nattningen ;)


 


Utöver seperationsfasen har hon börjat med en mycket charmig egenhet.

Det verkar som om hon håller på att utforska sitt huvud.

Ja, det kan inte vara lätt att ha ett huvud som man inte ser! :)


Hon skakar det fram och tillbaka hela tiden, speciellt vid matbordet.

Trodde nästan att jag hade en liten geniunge där ett tag,

som kommit på hur man tackar nej till maten ;)

När hon ligger i sängen , på mage.

Då drar hon saaakta huvudet åt sidan tills det nuddar madrassen.

Sedan snabbt upp igen. Haha, hon är allt för go min lilla trollunge.



Presentation


Skriver om mitt liv & min kärlek till två underbara människor som tillhör det.
Älskar er.

Skriver också om mina vardagliga förvirrande tankar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Sommaren 2010, vad gör vi då?
 Sena utekvällar med grillning & vännerna.
 Sena utekvällar med partaj.
 Mys i soffan framför tv;n.
 Solar.
 Badar.
 Solar & Badar.
 Åker utomlands.
 Annat. (som?)
 Vill inte ha sommar...

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggbesökare


Ovido - Quiz & Flashcards