ennyone

Alla inlägg den 13 mars 2010

Av Jenny - 13 mars 2010 19:48

Det var det idag , Kalmar shopping.

Tessan & Pehr kom över på morgonen runt 10 tiden,

sen åkte vi vidare direkt till kalmar och hade en heldag där.

Efter blev det lite kaffe hemma hos oss innan de begav sig hemåt.




Köpt ramar på IKEA till mina foton nu också.

Så nu ska dom bara upp på väggen, kommer bli kalas! 


Isabelle älskar verkligen IKEA.

Hon hittade ett grönfärgat rum som hon blev vääldigt förtjust i.

haha, tjoade och tjimade för fullt när vi åkte förbi det :P

Eftersom hon också skulle "prata" med varje person som gick förbi henne,

så var hon lagom trött när vi kom hem och slocknade direkt ;)


För övrigt så tror jag att jag har frågat "hur mycket är klockan?",

ungefär 8 ggr på hela dagen,

förstår ni då att jag är beroende av min mobil som jag lämnade hemma?

Helt otroligt egentligen hur handikappad man är utan den.




Presentation


Skriver om mitt liv & min kärlek till två underbara människor som tillhör det.
Älskar er.

Skriver också om mina vardagliga förvirrande tankar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Sommaren 2010, vad gör vi då?
 Sena utekvällar med grillning & vännerna.
 Sena utekvällar med partaj.
 Mys i soffan framför tv;n.
 Solar.
 Badar.
 Solar & Badar.
 Åker utomlands.
 Annat. (som?)
 Vill inte ha sommar...

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggbesökare


Ovido - Quiz & Flashcards