ennyone

Alla inlägg den 2 oktober 2010

Av Jenny - 2 oktober 2010 22:23

Såhär blev resultatet.

Inte så stor skillnad för er kanske , men det känns bättre :)

Tyvärr kunde dom inte göra något åt ansiktet,

så det klippte jag bort på bilden.


 


Och så har jag också konstaterat att i fortsättningen blir det slingor istället. Mitt hår pallar inte trycket mycket längre till. 

Får helt enkelt stå ut med att se ut som en clown i början

(i slutändan är det värt det).


Sebbe är ute och firar svensexa, kommer inte hem förrän sent inatt.

Jag har redan lyckats internet shoppa en jkla massa.

Det brukar bli så när ingen håller koll på mig ;)

Så nu blir det att leva lite fattigt innan pengarna kommer igen.

Vill börja jobba, detta är surt.  


Dags att gå och lägga sig snart. 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Skriver om mitt liv & min kärlek till två underbara människor som tillhör det.
Älskar er.

Skriver också om mina vardagliga förvirrande tankar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Sommaren 2010, vad gör vi då?
 Sena utekvällar med grillning & vännerna.
 Sena utekvällar med partaj.
 Mys i soffan framför tv;n.
 Solar.
 Badar.
 Solar & Badar.
 Åker utomlands.
 Annat. (som?)
 Vill inte ha sommar...

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggbesökare


Ovido - Quiz & Flashcards